اشتباهات رایج در طراحی دکوراسیون آشپزخانه

اشتباهات رایج در طراحی دکوراسیون آشپزخانه

اشتباهات رایج در طراحی دکوراسیون آشپزخانه

بسیاری از فعالیت های ما در منزل – آشپزی ، نظافت ، غذا خوردن ، آشامیدن – در آشپزخانه انجام می شود.به همین دلیل داشتن یک آشپزخانه زیبا و کاربردی از اهمیت بالایی برخوردار است.در اینجا متداول ترین اشتباهات در طراحی دکوراسیون آشپزخانه را برای شما آورده ایم و امیدواریم همه بتوانیم از آنها اجتناب کنیم.خبر خوب این است که اگر کمی برنامه ریزی کنید ، اجتناب از اکثر این مشکلات آسان است.

اگر می خواهید یک آشپزخانه کامل ایجاد کنید ، مهمترین چیز این است که از همه فضای موجود نهایت استفاده را ببرید و آن گوشه ها یا فضاهای مرتفع را که به راحتی فراموش می شوند نادیده نگیرید.اغلب ، مشکل این است که ما به این فضاها اهمیتی که شایسته آن هستند ، نمی دهیم.

اشتباه واقعاً رایج دیگر که هنگام بازسازی منزل اصفهان و آشپزخانه مرتکب می شویم ، فکر نکردن در مورد چگونگی باز شدن درها و پنجره ها است.به همین دلیل است که بعضی اوقات در نهایت نمی توانیم همزمان یک کشو و یک کمد یا درب یخچال و درب آشپزخانه را باز کنیم.

اگر برنامه ریزی درستی نداشته باشید ، مرتکب این اشتباهات معمول آشپزخانه می شوید.

روشنایی بد

آشپزخانه یک اتاق است که شما بدون نور کافی نمی توانید در آن به خوبی فعالیت کنید.روشنایی مناسب آشپزخانه هنگام استفاده از چاقوهای تیز و سایر ابزار آشپزخانه مهم است.به علاوه ، هرچه نور در اتاق بیشتر باشد ، می توانید عناصر طراحی خود را بهتر به نمایش بگذارید.

اشتباهات دکوراسیون آشپزخانه

تهویه ضعیف

بهترین طراحی آشپزخانه در صورت وجود بوهای بد از آشپزی کمرنگ می شود.اگر تا به حال به خانه شخصی رفته اید و بوی ماهی شب گذشته را که در هوا معلق است ، احساس کرده اید ، اهمیت تهویه مناسب را درک خواهید کرد.

یک سیستم تهویه مناسب کیفیت هوای داخلی شما را بهبود می بخشد.همچنین به تمیزتر نگه داشتن آشپزخانه کمک می کند و باعث افزایش عمر لوازم خانگی می شود.

انتخاب بهترین کفپوش برای آشپزخانه

بسیار مهم است از بهترین برندهای کفپوشی که در بازار موجود است برای کف آشپزخانه استفاده کنید. مراکزی که در زمینه پخش پارکت اصفهان فعالیت می کنند، انواع رنگ بندی پارکت را در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید متناسب با نیاز و دکوراسیون ساختمان خود، بهترین مدل های آن را انتخاب و خریداری کنید.

کار نکردن با متخصصان طراحی آشپزخانه

شروع یک پروژه طراحی آشپزخانه بدون کمک گرفتن از متخصصان طراحی – برای صرفه جویی در هزینه – یک اشتباه رایج است.اگر این کار اشتباه را انجام دهید ، می تواند پول ، وقت و انرژی بیشتری را هدر دهد.طراحان حرفه ای جدیدترین ایده ها و اطلاعات را دارند و می توانند به شما کمک کنند ، نیازهای خود را شناسایی کرده و آنها را به یک برنامه کارآمد متناسب با سلیقه و بودجه تبدیل کنید.

برای انجام خدمات سقف کاذب اینجا کلیک کنید.

پریزهای برق که خیلی از وسایل آشپزخانه فاصله دارند

به نظر واضح است ، اما این اشتباهی است که بسیاری مرتکب می شوند.هیچ چیز بدتر از این نیست که پس از اتمام بازسازی آشپزخانه بفهمید در جایی که برای لوازم خود برنامه ریزی کرده اید ، پریز برق وجود ندارد.شما باید همه چیز را دوباره برنامه ریزی کنید یا با قرار دادن سیم های الحاقی و مواردی از این دست ، تنظیماتی را انجام دهید.

طراحی دکوراسیون آشپزخانه

داشتن اشیا بیش از حد

در آشپزخانه ، مواد غذایی ، لوازم خانگی ، قابلمه ها ، تابه ها ، کارد و چنگال و لیست طولانی ظروف را پیدا می کنید که تهیه وعده های غذایی را تسهیل می کند.اگر عناصر تزئینی نیز زیاد باشد ، نگاه به این فضا طاقت فرسا خواهد شد.

هر مکان در خانه عملکردی دارد و آشپزخانه ها باید به اندازه ای مناسب باشند که برای پخت و پز عملی باشند.وجود تصاویر ، گلدان ها ، مجسمه ها ، گیاهان ، اشیاء چسبیده به دیوارها و کوزه ها نه تنها باعث خراب شدن دکوراسیون می شود ، بلکه از عملکرد مکان نیز می کاهد.

نظافت در هنگام تزئین آشپزخانه ضروری است

پس از دانستن اشتباهات هنگام تزئین آشپزخانه ، تمیز نگه داشتن این فضا مهم است.مهم نیست که آشپزخانه بهترین جلوه ها را داشته باشد ، یک آشپزخانه اگر کثیف باشد هرگز زیبا به نظر نمی رسد.در این میان تمیز کردن اجاق گاز و یخچال بسیار مهم است ، زیرا مواردی هستند که به راحتی خاک جمع می کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *