انواع سنگ فرش

انواع سنگ فرش

انواع سنگ فرش

ایهام سازه مجری انواع خدمات نازک کاری , سفت کاری اصفهان و.. در این مقاله شما را با انواع سنگ فرش آشنا می کند.از سنگ فرش  برای کف خارجی استفاده می شود که اغلب به صورت سنگ ، کاشی یا آجر است. قبل از استفاده از سنگفرش ، شن و ماسه در بالای پایه بتن پخش می شود و پس از آن ، این سنگ فرش ها در الگوی مورد نظر تنظیم می شوند. در هنگام استفاده از سنگفرش نیازی به چسب یا روشهای نگهدارنده نیست. جاده ها ، پاسیوها ، بزرگراه ها و مسیرهای پیاده روی موارد معدودی هستند که از سنگفرش به عنوان کف خارجی استفاده می شود.

انواع سنگفرش با توجه به مواد

سنگ فرش آجر

قرن هاست که از این سنگفرش ها استفاده می شود. تولید کننده سنگ فرش و آجر، از خاک رس استفاده می کند و در فرآیند گرمایش در کوره محصول نهایی را تولید می کند. آنها در طیف وسیعی از رنگ ها و بافت ها وجود دارند و می توانند در محل سنگفرش های بتونی استفاده شوند. سنگفرش آجر از آنجا که از مواد طبیعی تولید می شود قابل بازیافت است. سنگفرش های آجر از مزیت این است که رنگ آجر است .

سنگفرش بتنی

اگر به دنبال یک طرح منحصر به فرد در طراحی هستید ، بتن ریز انتخاب خوبی برای استفاده در جاده ها و بزرگراه ها است. این محصولات اغلب گزینه های زیادی در رابطه با رنگ ، ضخامت و بافت دارند. از جنبه مثبت ، استفاده از این سنگ فرش ها آسان و ساده است. این محصولات در مقایسه با بتن ریخته شده ارزان و دوام بیشتری دارند. در نقطه ضعف ، این سنگفرش ها در معرض دمای بالا قرار می گیرند. علاوه بر این ، دوام ندارند و برای طولانی شدن عمر آن نیاز به نگهداری منظم دارند. سنگفرش های بتنی رنگی یک عیب بزرگ دارند که به دلیل قرار گرفتن در معرض آفتاب رنگ آن کمرنگ می شود ، اما در مقایسه با سنگ فرش های آجری بسیار مقرون به صرفه است.

سنگ فرش پرچم

سنگ پرچم به عنوان یک سنگ رسوبی اشکال متمایزی دارد که کاملاً متناسب با سایر قطعات در نوع خود است. این ماده اغلب در پاسیوها استفاده می شود ، اما از آنجایی که باریک تر از آجر و بتن ریزی است ، برای استفاده در مسیرهای عبور مناسب نیست. این دوام در مقایسه با بتن دارای دوام بالاتری است و دارای رنگ و شکل متنوعی است – بنابراین ، سنگ فرش یک ماده سنگفرش ایده آل برای محوطه سازی است. از دیگر مزایایی که به سنگ فرش اعطا می شود ، بافت لغزنده آن است که آن را به یک گزینه کفپوش ایده آل تبدیل می کند. برعکس ، سنگ فرش گران است به دلیل هزینه حمل و نقل و استخراج معادن سنگ .

سنگ فرش تراورتن

برای تشکیل این سنگهای رسوبی دما و فشار شدید لازم است. کاربرد عمده آن در کف سازی فضای داخلی و فضای سبز است. کفپوش داخلی ، پاسیو و قسمتهای استخر نیز می توانند با سنگفرش تراورتن کارایی داشته باشند. به علاوه سازگار با محیط زیست و طبیعی هستند. از دیدگاه مثبت ، سنگ تراورتن با دوام است و خاصیت عایق حرارتی بسیار خوبی دارد. علاوه بر این ، نیازی به نگرانی در مورد محو شدن رنگ نیست ، اما باید مراقب باشید هنگام تمیز کردن با سرکه یا فرمول های اسیدی زیرا لکه نامطلوب اغلب از بین می رود.

سنگ فرش مرمر

سنگ مرمر هنگامی ایجاد می شود که سنگ آهک تحت فشار و دما قرار گیرد. از سنگفرش های مرمر در پاسیوها ، مسیرهای پیاده روی ، راهروها و مسیرهای حیاط چمن استفاده می شود. این سنگفرش ها اغلب ظاهری شاهانه و پیچیده دارند که در مورد سنگها یا گرانیت چنین نیست.

سنگ فرش

اینها معمولاً از گرانیت تولید می شوند. اما از سنگ بازالت ، ماسه سنگ یا سنگ آهک نیز می توان در ساخت سنگفرش استفاده کرد. قرن هاست که این نوع سنگفرش ها وجود دارد و به ما ایده ای درباره دوام آن می دهد. با استفاده از سنگفرش ، شما فقط یک بار در سال نیاز به یک شستشوی کامل دارید و قدرت از ویژگی های غالب آن است. با این حال ، این سنگ فرش ها هزینه بر هستند و برای نصب آنها نیاز به نیروی کار و مهارت بیشتری دارند

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *