با عملیات سفت کاری ساختمان آشنا شویم

خلاصه مقاله:

عملیات مختلف در حوزه خاکبرداری در محل پروژه، تخریب، پی ریزی و بتن ریزی، طراحی و نصب اسکلت ها و ستون های فلزی، ارزیابی محل مورد نظر و تهیه یک نقشه استاندارد برای احداث پروژه، استفاده از مصالح برای فونداسیون و موارد مشابه اینها، همه در حوزه عملیات سفت کاری ساختمان قرار می گیرند.

 

با عملیات سفت کاری ساختمان آشنا شویم

سفت کاری ساختمان به مجموعه عملیات مهندسی و ساخت و ساز گفته می شود که با هدف آغاز یک پروژه عمرانی یا ساختمانی در محل مورد نظر و با نظارت مهندسان و پیمانکاران اجرا می گردد. عملیات مختلف در حوزه خاکبرداری در محل پروژه، تخریب، پی ریزی و بتن ریزی، طراحی و نصب اسکلت ها و ستون های فلزی، ارزیابی محل مورد نظر و تهیه یک نقشه استاندارد برای احداث پروژه، استفاده از مصالح برای فونداسیون و موارد مشابه اینها، همه در حوزه عملیات سفت کاری ساختمان قرار می گیرند. به عبارت ساده تر می توان گفت، سفت کاری ساختمان به عنوان شالوده اصلی و بنیادی برای اجرای پروژه های عمرانی و ساخت و ساز شناخته می شود.

برای انجام تخریب و خاکبرداری اصفهان اینجا کلیک کنید.

چه عواملی در قیمت سفت کاری ساختمان تاثیر دارند؟

در حال حاضر، شرکت های ساختمانی زیادی در حوزه اجرای پروژه های عمرانی و ساختمانی در حال فعالیت هستند. تمام آنها کار خود را از مرحله سفت کاری ساختمان آغاز می‌کنند. بر همین اساس، در نگاه اول، هر عاملی که به نوعی با مراحل مختلف سفت کاری در یک پروژه مرتبط باشد بر روی قیمت سفت کاری ساختمان تاثیر خواهد داشت.

مهمترین عوامل موثر بر قیمت سفت کاری ساختمان عبارتند از:

  • هزینه های اولیه راه اندازی پروژه سفت کاری
  • خرید مصالح و تجهیزات مورد نیاز برای اجرای فونداسیون یا پایه ریزی بنا
  • هزینه خریداری یا اجاره ماشین آلات سنگین به منظور خاکبرداری از محل سفت کاری ساختمان، دستمزدهای کارگران و نیروی کار
  • هزینه خریداری و یا به کارگیری تجهیزات حفاری و یا جوشکاری اسکلت فلزی در محل سفت کاری ساختمان
  • هزینه های همکاری با سایر مهندسان و پیمانکاران به منظور رعایت استانداردهای سفت کاری ساختمان
  • هزینه های متفرقه (که نمونه ای از آن را می توان به عنوان در قالب اعزام بازرسان ساختمان از مراحل سفت کاری بیان کرد)

 اهمیت حضور بازرسان و نظارت مهندسان بر عملیات سفت کاری ساختمان چیست؟

با توجه به مواردی که در قسمت قبل بیان شد، بسیاری از ماشین آلات سنگین و تجهیزات برقی، مواد شیمیایی، متریال فلزی و غیره در مرحله سفت کاری ساختمان به کار می روند، به همین دلیل برای افزایش سرعت و دقت در مراحل اجرای پروژه، بازرسان و مهندسان همواره باید بر نحوه کار نظارت داشته باشند. این عوامل موجب می‌شود هم سلامت و ایمنی کارگران تضمین گردد و هم از بروز حوادث ناگهانی و غیرمنتظره در محیط کار جلوگیری شود.

عدم رعایت نکات ایمنی در حین مراحل سفت کاری ساختمان اصفهان و تمام شهرهای دیگر منجر به بروز حوادث ساختمانی می‌شود که بسیاری از آن‌ها صدمات جبران ناپذیری به کارگران، پیمانکاران و همچنین کارفرما وارد می کنند.

برای بازسازی ساختمان در اصفهان اینجا کلیک کنید.

 ایهام سازه یک مجموعه معتبر برای اجرای پروژه های سفت کاری ساختمان اصفهان

در حال حاضر شرکت های زیادی در ایران در حوزه سفت کاری ساختمان فعالیت دارند. مجموعه تخصصی و مهندسی ایهام سازه افتخار دارد با به کارگیری نیروهای مجرب و مهندسان با تجربه، بهترین پروژه های سفت کاری ساختمان اصفهان را به مشتریان خود ارائه دهد. تمام مراحل سفت کاری اصفهان با استفاده از تجهیزات پیشرفته، مصالح مرغوب و همچنین متخصصان این حوزه اجرا می شود.

کلیه عملیات تخریب، خاکبرداری، پایه ریزی و فونداسیون اجرای اسکلت بتنی، دیوار چینی و تهیه نقشه ای از محل پروژه، مراحل گچ و خاک و سفیدکاری، تامین تجهیزات و ماشین آلات، همه از طریق شرکت ایهام سازه به عنوان یکی از برترین مجموعه ها در حوزه سفت کاری ساختمان اصفهان ارائه می گردد.

با اطمینان خاطر می توانید پروژه های سفت کاری ساختمان در اصفهان و سایر شهرها را به این مجموعه بسپارید. برای دریافت قیمت سفت کاری اصفهان به وبسایت این شرکت مراجعه کنید.برای تماس با ما لینک را کلیک کنید.

 

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *