چگونه می توان از خانه خود در برابر آسیب باران محافظت کرد

چگونه می توان از خانه خود در برابر آسیب باران محافظت کرد

با نزدیک شدن سریع زمستان ، زمان آن رسیده است که خانه خود را برای هوای سرد آماده کنید.با انجام چند کار ساده ، می توانید از خانه خود در برابر صدمات ناشی از باران ، برف و یخ زدگی محافظت کنید.

آب باران می تواند آسیب خیلی جدی به خانه شما وارد کند.این مسئله در بیشتر موارد تا زمانی که به یک مشکل بزرگ و گران قیمت تبدیل نشود ، کشف نمی شود.در بدترین حالت ، رطوبت ممکن است به ساختار اصلی خانه شما آسیب جدی برساند.اگر شما خوش شانس باشید ، خیلی زود نشت آب در خانه را کشف می کنید و قبل از انتشار آن را متوقف می کنید. کارهایی وجود دارد که می توانید برای محافظت از خانه خود در برابر صدمات ناشی از آب باران انجام دهید.آنها شامل موارد زیر هستند:

ضد آب سازی نمای بیرونی ساختمان

نمای بیرونی خانه شما اولین خط دفاعی در برابر آسیب آب است.با حفظ نمای بیرونی ، خانه خود را از بیرون محافظت کنید.
سقف خود را حفظ کنید

محافظت ساختمان در برابر بارندگی

هدف اصلی سقف شما دور نگه داشتن آب از خانه شما است.غفلت از سقف می تواند به یکسری از مشکلات منجر شود که بدترین آنها شامل آب باران است که می تواند ساختار خانه شما را به خطر بیاندازد.شرایط مختلف آب و هوایی و حتی درختان مجاور می توانند باعث آسیب به سقف شوند.

در قسمت بیرونی خانه خود قدم بزنید تا بتوانید سقف خود را بازرسی کنید.این کار را حداقل دو بار در سال انجام دهید تا از مشکلات پرهزینه جلوگیری کنید.هنگام بازرسی سقف ، به دنبال علائم آسیب و فرسودگی باشید.هرگونه ترک را روی سقف بررسی کنید و به هر قسمت از مناطق مشکل یا نقاطی که نیاز به بررسی دقیق تری دارند توجه داشته باشید و اقدام به رفع آنها نمایید.بطور دوره ای سقف خود را بررسی کنید و در صورت تخریب ایزوگام اصفهان اقدام به تعمیر و یا ترمیم آن نمایید.برای این منظور با ایزوگام کار اصفهان ارتباط برقرار کنید.

زمان بارش برف ف سقف را بررسی کنید و بقایای برف را از روی سقف پاک کنید ، چون ماندن برف روی سقف ممکن است مشکل ساز شود.

چگونه از خانه خود در برابر رطوبت محافظت کنیم

پنجره ها و درب ها را ببندید

پنجره ها و درها مکانهای آسیب پذیر رایج برای نشت آب هستند.اگر آنها به درستی آب بندی و درزگیری نشده باشند ، آب می تواند از فضای اطراف پنجره ها و درهای ورودی عبور کرده و وارد ساختمان شود.برای جلوگیری از بروز چنین مشکلی اطمینان حاصل کنید که درز های اطراف پنجره ها و درهای شما به درستی پوشش داده شده اند تا از نشت آب به داخل خانه جلوگیری شود.

دودکش خود را بررسی کنید

ترک های موجود در دودکش شما اجازه می دهند تا آب در آن فرو رود ، بنابراین یک حرفه ای را استخدام کنید تا دودکش شما را بررسی کند یا خودتان این کار را انجام دهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *