انواع کف سازی ساختمان

انواع کف سازی ساختمان

از مصالح مختلفی برای پوشش کف داخل و خارج ساختمان استفاده میشود.برای پوشش کف میتوان از سنگ ، کاشی ، موزائیک ، چوب ، وینیل ، بتن و غیره استفاده کرد.نوع متریال مورد استفاده برای پوشش کف به مکان مورد استفاده و همچنین سلیقه افراد بستگی دارد.به عنوان مثال برای پوشش کف حمام معمولا از کاشی استفاده میشود و استفاده از کفپوش های چوبی برای حمام و سایر مکان هایی که در معرض آب و رطوبت زیاد قرار دارند ، انتخاب مناسبی نخواهد بود.

کفپوش سنگی

کفپوش سنگی

هنگام نصب یا به روزرسانی کفپوش خود ، سنگ طبیعی از شیک ترین گزینه های مواد موجود است.می توان از سنگ طبیعی هم در داخل خانه و هم فضای بیرونی ساختمان استفاده کرد.کفپوش سنگی بادوام است اما به مقدار زیادی انرژی برای استخراج ، حمل و نقل و نصب نیاز دارد.

نگهداری از سنگ ها بسیار آسان است ، زیرا بدون نیاز به لعاب یا جلا دادن ، به طور طبیعی مقاوم در برابر لکه هستند.آنها می توانند برای مدت طولانی بدون خراب شدن باقی بمانند ، این به معنی تعمیر و تعویض کمتری است.از جمله سنگ های طبیعی که از آنها میتوان برای اجرای کفپوش استفاده کرد ، میتوان به سنگ مرمر ، گرانیت و سنگ آهک اشاره نمود.

کفپوش چوبی

کفپوش چوبی

کفپوش چوبی ظاهری خیلی خاص و زیبا به اتاق شما خواهد بخشید.کفپوش های چوبی بسیار متنوع  هستند و برای همین آنها را میتوان با هر نوع سبک و دکوراسیون ، تطبیق داد.کفپوش های چوبی هم چنین به ارزش خانه شما می افزایند.مراقبت از کفپوش های چوبی زیاد مشکل نیست و برای تمیز کردن کف های چوبی میتوانید از پاک کننده های چوب استفاده کنید.

برای اطلاع از قیمت اجرای ایزوگام با شرکت ساختمانی ایهام سازه تماس بگیرید.

کاشی و سرامیک

کاشی و سرامیک

کاشی و سرامیک از دیرباز به عنوان پوششی برای کف و دیوارها استفاده می شده است. کاشی سخت و بادوام است ، ماندگاری بالایی دارد.این نوع کفپوش ارزان ، جذاب و آسان است که می تواند خانه شما را عالی جلوه دهد.آنها در برابر رطوبت زیاد مقاوم هستند و باعث می شود آنها برای استفاده در محیط های مرطوب مانند آشپزخانه یا حمام ایده آل باشند.

برای ارتباط با مرکز فروش ایزوگام در اصفهان کلیک کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *