مشخصات ایزوگام استاندارد

مشخصات ایزوگام استاندارد چیست ؟

مشخصات ایزوگام استاندارد چیست ؟

اجرای ایزوگام اصفهان امروزه با خرید یک ایزوگام مرغوب و با کیفیت می تواند یک اجرای مقرون به صرفه به شمار آید. همانگونه که می دانید ایزوگام کاری از جمله روش های عایق کاری مقرون به صرفه نسبت به قیرگونی و حتی آسفالت کاری است. این روش در حال حاضر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. ما قصد داریم در این مقاله شما را با مشخصات استاندارد ایزوگام بیشتر آشنا کنیم؛ چرا که اجرای دقیق و مناسب ایزوگام همانند خرید یک ایزوگام با کیفیت جزء مسائل مهم و حائز اهمیت است.

مشخصات فنی ایزوگام مرغوب

در ابتدا اگر بخواهیم به مشخصات فنی ایزوگام اشاره‌ ای داشته باشیم، مطابق با استاندارد های سازمان ملی استاندارد ایران شما یک طول 10 متر، عرض 10 متر، ضخامت 4 میلی متر، وزن 37 الی 42 کیلوگرم را با صفر درجه سانتی گراد برای مقاومت در برابر سرما، 120 درجه سانتی گراد برای مقاومت در برابر گرما تا 250 درجه سانتی گراد برای نقطه اشتعال باید در نظر بگیرید. معمولاً مقاومت در نقطه کشش نیز 5 سانتی متر است. شما با قیر اصلاح شده با پلیمر می توانید نوع مخلوط را مشخص کنید. برای تولید یک ایزوگام استاندارد از پلی استر سوزنی بی بافت باید استفاده کرده باشند. وجه داخلی با روکش آلومینیوم و وجه خارجی با فیلم پلی اتیلن پوشش خود را نشان دهد. تمامی معیار و پارامتر های گفته شده مورد تایید سازمان ملی استاندارد است. اما استاندارد های گوناگون دیگری نیز وجود دارد.

راهنمای انتخاب ایزوگام درجه یک

بهتر است در زمان خرید انواع ایزوگام اصفهان به نشان استاندارد ملی ایران توجه کنید. هر نوع مارکی صد در صد این نشان را باید بر روی خود درج کرده باشد. همیشه سعی کنید که از عایق  دقیقاً متناسب با شرایط جوی منطقه خود استفاده کنید؛ چرا که برخی از افراد این نکته را در نظر نمی گیرند و در کوتاه مدت از انتخاب خود پشیمان می شوند، همچنین سلامت رول ایزوگام نیز از جمله موارد مهم به حساب می‌آید. خصوصاً عدم شکستگی در پاشنه عایق جزء موارد کلیدی محسوب می شود و توصیه ما این است که برای عایق کاری سرویس های بهداشتی از ایزوگام دولایه پودری استفاده کنید. البته ایزوگام کار خود این مسئله را برای شما به صورت واضح توضیح می دهد. تاریخ تولید ایزوگام را همیشه قبل از خرید بررسی کنید. به هیچ وجه بیشتر از 6 ماه از تاریخ تولید ایزوگام نباید گذشته باشد. به هیچ عنوان برای ایزوگام کاری پشت بام از عایق های رطوبتی تک لایه استفاده نکنید؛ چرا که این نوع عایق تنها برای دیوار مناسب است. شما اگر از یک ایزوگام مرغوب به صورت مناسب استفاده کنید، یک عمر 10 الی 15 ساله را می‌توانید در نظر بگیرید. بوی ایزوگام اگر یک بوی گازوئیل مانند باشد، باید به مرغوبیت آن شک کنید. همچنین به رول آن که دست می زنید نباید هیچ گونه پودری به دست بچسبد.

نصب صحیح ایزوگام

اجرای ایزوگام اصفهان را به ایزوگام کاران ماهر بسپارید. شما با خرید یک ایزوگام درجه یک کار را تمام نکرده اید. به این دلیل که نصب صحیح و اصولی ایزوگام خود 70% استفاده در طولانی مدت را شامل می شود، برخی به اهمیت نصب درست و مناسب توجهی ندارند. امروزه با پیشرفت صفحات وب، دیگر کمتر کسی از خدمات سنتی استفاده می کند. بدین ترتیب است که با اتلاف وقت و هزینه رو به رو خواهند شد. خدمات آنلاین با کیفیت ترین خدمات را ارائه می دهند. همیشه با اعزام سریع نصاب ایزوگام به محل شما می توانید در کمترین زمان ممکن از خدمات عایق کاری ایزوگام به نحو احسن استفاده کنید. ایزوگام مرحله به مرحله انجام می پذیرد. همچنین از وسایل و ابزار مناسب برای اینکار استفاده می کنند.

مشخصات ایزوگام استاندارد

سخن پایانی

برای خرید ایزوگام اصفهان شما می توانید به این مجموعه معتبر مراجعه کنید. امروزه استفاده از خدمات آنلاین روند اصلی خود را طی کرده است و اعتماد مشتریان را کسب نموده. بهترین ایزوگام کاران با تجربه و سابقه ای طولانی به محل اعزام و هرچه سریعتر به نصب، تعمیر و ترمیم ایزوگام می پردازند. کافیست از یک مرجع و مجموعه معتبر اینترنتی از این خدمات به نحو احسن استفاده کنید. با شناخت یک ایزوگام با کیفیت و نصب اصولی در طولانی مدت از مزایای این نوع عایق رطوبتی به نحو احسن استفاده کنید. به این دلیل که نم و نشتی همیشه خسارات و حوادث مهلکی را به وجود می آورد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *